Zwroty i reklamacje - LipStore

Odstąpienie od umowy

Informacja Ogólna :

Wadliwy produkt / zwrot towaru

Kupujący, będący konsumentem, może odstąpić od umowy sprzedaży produktu zakupionego w Sklepie Lipstore.pl, tylko i wyłącznie w sytuacji gdy zakupiony produkt okazał się ,,wadliwy,, a wadliwość tą można było  dostrzec tylko  po otwarciu produktu.

W innych przypadkach odstąpienie Kupującego od umowy sprzedaży nie jest możliwe. Produkty, które oferuje Sklep LipStore.pl są produktami do zabiegów kosmetologii estetycznej. Sklep LipStore.pl oferuje oryginalne produkty od Producentów lub ich Dystrybutorów. Bez badań laboratoryjnych Sklep Lipstore.pl nie jest w stanie stwierdzić czy odesłany produkt, jest tym samym produktem, który został zakupiony. Mając powyższe na uwadze, jak również dobro Klientów, przede wszystkim zdrowie Klientów Sklep nie przyjmuje zwrotów produktów poza wspomnianym wyjątkiem ewentualnej wadliwości, którą można było dostrzec tylko w momencie otwarcia produktu, czego Sprzedający Sklep LipStore.pl nie był w stanie zweryfikować podczas normalnego przechowywania produktu.

 W przypadku gdy Kupujący po otwarciu produktu dostrzeże wadliwość produktu, ma niezwłocznie sporządzić dokumentację fotograficzną i w ciągu 24h poinformować drogą elektroniczną  ( biurolipstore@gmail.com) Sprzedawcę. 

 Kupujący ma odesłać  wadliwy produkt na adres siedziby firmy ul.Czachowskiego 102, 25-106 Kielce  wraz z papierowym formularzem zwrotu w ciągu 7 dni. Bieg rozpoczyna się od daty otrzymania przez Sprzedającego powiadomienia wraz z dokumentacją fotograficzną przesłanego drogą elektroniczną. Kupujący ponosi koszty zwrotu wadliwego towaru.

 Zwrotu płatności lub wymiany wadliwego produktu na produkt wolny od wad Sprzedawca dokona w ciągu 7 dni od daty otrzymania wadliwego produktu. 

 Jeśli Kupujący zdecyduje się na  zwrot płatności, Sprzedawca dokona zwrotu przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, na co Klient, akceptując postanowienia niniejszego Regulaminu, wyraża zgodę. Jeżeli zaś płatność została dokonana gotówką, na rachunek bankowy wskazany przez Klienta

 Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania wadliwego towaru.

 Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania). 

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: biurolipstore@gmail.com

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul.Czachowskiego 102, 25-106 Kielce , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,

  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, pomniejszone o koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu

  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.

Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: biurolipstore@gmail.com lub drogą pocztową na adres

 ul.Czachowskiego 102, 25-106 Kielce

Reklamowany towar należy wysłać na adres:

 ul.Czachowskiego 102, 25-106 Kielce

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,

  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,

  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Więcej informacji na stronie Polityka prywatności